Popüler Yayınlar

3 Kasım 2013 Pazar

Sibel'in sepetleri...










daha fazlası 2.bloğumda/

8 yorum :

  1. Canım,
    ellerine sağlık. Çok şık her biri. Bayılıyorum bunlara ama o kadar ince iş ki yapmam mümkün değil. Bende yapanlar da ki güzelliklerle yetiniyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim,iyi ki buraya bakmışım yoksa yorumunu göremeyecektim.Burayı yedekliyorum ama bakalım ne olacak.Aslında burayı pek sevmedim yinede hayırlısı diyeyim.Sağol arkadaşım,siz yeter ki hoşlanın,teşekkür ederim,öptüm.

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler pembe-pamuk.

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    sağlıkla, neşeyle, huzurla geçen bir yıl dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgül'cüm şimdi gördüm yorumunu,inan ki burayı unutup gidiyorum hep ve hiç yazı koyamadım yeni...Sende sağlık ve sevgiyle kal,teşekkürler canım.

      Sil
  6. elinize sağlık ablacım.....çok güzel oyma işleri..mutlu yıllar dilerim sizlere..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Bilge'ciğim çok teşekkür ederim,seninde sağlıklı, mutlu yılların olsun,öptüm.

    YanıtlaSil